Dag 26 Op bezoek Tante Nacy & Ome Henk @ The Entrance (08-01-14)

8 januari 2014 - The Entrance, Australië

Vissen Bij The Entrance 6Vandaag gaan we met Mom, Amanda, Jamie en Jessie Tante Nancy en Ome Henk bezoeken. Ze wonen in The Entrance. Dat is een hele mooie plaats aan de kust van The Central Coast. Het is ongeveer anderhalve uur rijden.

Toen we aankwamen deden we een bakje koffie bij Tante Nancy en Ome Henk thuis. Daarna vertrokken we naar Lake Tuggerah om te gaan vissen met de jongens.

Het bleek een goede visplek te zijn! We vingen allemaal Baars. Jamie 1, Jessie 1, Ome Henk 1 en ik 2. Niet slecht voor uurtje vissen! Na het vissen gingen Amanda, de kids, ik en Mom wat eten op de Boulevard van The Entrance.

Outlook Norah Head 18Na het eten liet Mom de omgeving zien rond Norah Head. We hebben weer onze ogen uitgekeken om de schoonheid van de Australische kust! Rond etenstijd vertrokken we richting huis. Het was een leuke dag! Fijn om Ome Henk en Tante Nancy weer te zien.

Klik hier voor alle genomen foto's van deze dag.