Dag 27 Kiama & Southern shores (09-01-14)

9 januari 2014 - Kiama, Australië

Kiama Blow Hole 13De een na laatste dag is aangebroken. Steeds meer krijgen Amanda en Ik pijn in onze buik als we denken aan het vertrek. We zullen mensen gaan missen! Zelfs Jamie en Jessie willen geen afscheid nemen.

Maar helaas... het is niet anders. Er is een tijd van komen, en gaan...

We hebben een bijzondere dag vandaag. We gaan een aardig stukje rijden richting Kiama. Dit is een plaats onder Wollongong aan The South Coast van de staat New South Wales.

Kiama Blow Hole 4De rit op zichzelf was fantastisch! Je ziet de omgeving veranderen van een droge naar een meer vochtigere klimaat. Het werd steeds groener naarmate we dichter bij Kiama kwamen. Bij aankomst parkeerde we de auto bij een natuurfenomeen The Blowhole genaamd. Bij de juiste omstandigheden zorgen golven in de oceaan ervoor dat dit gat wel tot 25 meter water kan spuiten. Was leuk om te zien.

Avon Dam 13De rit gaat verder via Nowra, Kangaroo Valley en Bowral terug naar Penrith. We hebben in totaal 450 kilometer gereden vandaag. We hebben genoten va de omgeving. Australie is een enorm divers land wat de natuur betreft... Prachtig!

Bij terugkomst in Penrith hebben we Amanda eindelijk zo ver gekregen een Australian Meat Pie te eten. Zij is echt zoals wat een boer niet eet... Maar het is gelukt hoor! Ze vond het lekker.

Klik hier voor alle genomen foto's van deze dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thea:
    10 januari 2014
    Hoi lieverd
    Been there and done that hahaha
    Vind alle foto's geweldig.
    Zo te horen hebben jullie een geweldige tijd gehad wij hebben al je verhalen goed bij gehouden heel erg leuk.ik wens jullie een goede reis terug,afscheid nemen is nooit leuk maar denk maar zo je ben daar geweest.laat wat van je horen als je thuis ben we hebben in ieder geval genoeg gesprek stof haha tot horens have a safe trip from your aunty thea xxxx